MTR Media Group a lansat revista Energy Magazine, dedicată evoluției sectorului energetic

Estimated read time 4 min read

MTR Media Group, companie independentă cu peste 20 de ani de experiență în mass-media și organizarea de evenimente, a lansat pe piață primul număr al revistei Energy Magazine, dedicată evoluției sectorului energetic național în contextul tranziției verzi globale. Noul produs se adaugă revistelor deja consacrate din portofoliul companiei: Luxury, Connect și Real Estate. Revista Energy Magazine are un tiraj de 10.000 de exemplare și prima ediție are în deschidere un interviu cu ministrul Energiei, Sebastian Burduja, despre un subiect de foarte mare interes: noua strategie energetică a României. 

Energy Magazine este o platformă integrată de conținut, ce și-a propus să scoată în față cele mai importante subiecte și cele mai frumoase povești din lumea în continuă evoluție a energiei. Revista tipărită are ca suport canalele digitale de comunicare: website-ul www.energymagazine.ro și rețelele de social media (Facebook, LinkedIn, YouTube).

Platforma acoperă peisajul complex și dinamic al sectorului energetic, oferind noutăți din arii diverse: de la surse regenerabile de energie la combustibili fosili, schimbări de politică care modelează industria, trenduri globale, până la tehnologii inovatoare care transformă viitorul și soluții pentru un stil de viață sustenabil. Energy Magazine publică informații relevante, analize aprofundate, comentarii și interviuri exclusive cu lideri de gândire și experți din industrie a căror voce contează.

De asemenea, Energy Magazine susține cel mai mare eveniment regional de profil ce va avea loc în această toamnă: ENERGY EXPO 2024, dedicat întregului ecosistem al energiei sub motto-ul „JOIN THE EVOLUTION”. Târgul expozițional este organizat în premieră de MTR Media Group într-un parteneriat strategic cu Ministerul Energiei, în perioada 10-13 octombrie 2024, în Hala Laminor din București. Locația evenimentului va facilita 30.000 mp de spațiu expozițional – interior și exterior, peste 300 de expozanți, peste 30.000 de vizitatori B2B și B2C, cel puțin 12 conferințe cu peste 100 speakeri naționali și internaționali.

„Noua revistă Energy Magazine va sprijini un obiectiv ambițios pe care ni l-am asumat: de a seta, prin Energy Expo 2024, standardele pentru organizarea unui astfel de târg expozițional la nivel internațional. De asemenea va reflecta trendurile în acest domeniu, noile tehnologii și trecerea la un model energetic mai sustenabil. Invităm cât mai mulți parteneri alături de noi în acest demers – companii, autorități din domeniu, experți atât din mediul public, cât și din cel privat. Ne-am propus să adunăm în același spațiu cei mai relevanți actori din domeniu și cele mai importante companii. Împreună susținem evoluția”, a declaratIulian Machi, General Manager MTR Media Group.

„Sectorul energetic trece prin transformări de o amploare fără precedent, iar succesul tranziției verzi va depinde de o bună comunicare și înțelegere a acesteia. Misiunea noastră este clară: să venim în sprijinul tuturor celor vor să afle cele mai noi dinamici ale pieței și să fie în prim-planul evoluției energetice prin informații corecte, de calitate, utile și interesante. Energy Magazine va aduna sub aceeași umbrelă vocile relevante din domeniu, unite în viziunea unui viitor sustenabil”, a explicat Teodora Cimpoi, Chief Editor Energy Magazine.

Primul număr al revistei Energy Magazine este disponibil începând de astăzi și poate fi găsit în toate punctele de difuzare a presei. De asemenea, câteva mii de exemplare vor avea o distribuție targetată către companiile de profil.


DESPRE MTR MEDIA GROUP

MTR Media Group este un trust media independent cu o experiență de peste două decenii în domeniul media și al managementului de evenimente. De-a lungul celor peste 20 de ani de activitate, a dezvoltat o platformă cuprinzătoare de conținut, definită de o abordare globală și integrată, devenind astfel o referință în peisajul cultural și social românesc.

MTR Media Group publică reviste de top în segmente dedicate. Spre exemplu, revista LUXURY domină peisajul publicațiilor de prestigiu din România pe segmentul său, Connect s-a conturat drept unul dintre cei mai importanți pioni ai presei de tehnologie, în timp ce Real Estate magazine este singura publicație exclusiv în zona imobiliară.

CONTACT

[email protected]